En öl

Vaa gott det var med en öl ikväll! Så länge sen.
Idag har jag varit ledig och fått ganska mycket gjort. Vaknade klockan 8 och kände mig pigg. Så typiskt. Jag hade längtat efter sovmorgon.
Förmiddagen ägnade jag åt att städa badrummet med klorin. Blev jättefint! Sen åkte jag till farsta och lunchade med mamma och hennes jobbarkompis. Efter det åkte jag hem och bakade en jordnötskaka som blev sjukt god!
Sen har jag spacklat och slipat lite och lagat middag nu på kvällen.
Hade varit skönt med en dag ledig till men jag känner ändå ganska taggad för att jobba imorgon! Har ju bara några dagar kvar innan jag är ledig en hel vecka sen. Gud så skönt det ska bli! Jag hämtade min tapet och färg idag. Ska nog börja lite smått i hlegen som kommer. Micke ringde och frågade om jag vill ha nån hjälp då så jag mutade honom med öl på lördag som en liten förfest innan Kalles kräftskiva.

Shit är så trött så det rinner tårar ur ögonen. Har lagt mig på soffan och varit på väg att slumra till tre gånger idag och varje gång har telefonen ringt. Egentligen lika bra när jag ska upp tidigt imorgon.
Fasar lite för tbanan och pendeln med allt folk. Orkar inte med det nu igen. Snart får man börja åka dom tidiga tågen istället för att få plats.

Sov gott världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0