Impulsiv utgång igår

Igår blev det lite utgång och musik. Frågade Elin och Nathalie på jobbet om dom ville hänga med på konsert i Kungsträdgården. Det var lite förfest för Sonisphere som är idag. Blev riktigt sugen på att gå!!
Kvällen blev riktigt trevlig med lite olika pubar och några öl. Kom inte hem föränn vid 4. Länge sen jag var ute så sent. Haha. Är ju gammal nu.

Det var jättekul att Nathalie var med ut hela kvällen igår tycker jag. Alltid roligt att träffa kollegor utanför jobbet.
Jag ser fram emot bilderna Nathalie :)

Oj jag fick precis ett sms an Stefan som skrev att om en timme så vet han om han har en biljett över till sonisphere som jag får i så fall. Hade ju inte varit fel :)
Jag ska ju egentligen till Strängnäs och mamma idag. Men det finns ju kvar i så fall.

Sitter och lyssnar på Melissa Horn - Kungsholmens hamn. Herreguuud va bra den är men så sjukt läskig/sorglig. En eloge till henne som vågar sjunga om det.

Nu blev jag hungrig och måste nog hoppa in i duschen och bli människa igen också.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack själv för en riktigt trevlig kväll och nya människor.



2010-08-13 @ 01:19:16
URL: http://nathaliestankar.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0