Mitt i regnet

Herregud va det regnar idag! Har varit iväg och lunchat med mamma och köpt ett par nya jeans. Jag lyckades förstöra mina favoritjeans i lördags på fyllan.. Man undrar ju lite var dom har i sina flottiga såser i kioskerna som man köper mat från på natten. Jag hällde iaf ut större delen av det på mina byxor där på natten och det går inte bort.

Den här veckan är det lite mini-semester, fast jag har ganska fullt upp ändå. Jag har fått nymålat och tapetserat och det är GRYMT fint! Känns verkligen hemma nu när jag har fått det som jag vill.
I eftermiddag ska jag och Micke åka ut till jobbet en liten sväng. Han ska kolla efter hörlurar till sin tv. Jag funderar på att köpa ny dammsugare. Skulle verkligen behöva en men de tär ju så tråkigt att köpa. Vill ha gummistävlar istället :) (Har hittat ett par vita snygga)
Så jäkla tråkigt att spara pengar till Thailandsresan varje månad men det är nog värt det när jag kommer dit.



Kommentarer
Postat av: Nathalie

När ska du åka?

2010-08-25 @ 23:46:45
URL: http://nathaliestankar.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0