Regnig dag med Sex and the city

Är ledig idag och det regnar för fullt. Katterna sover djupt brevid mig på soffan.

Skulle träffa Micke idag men det regnar för mycket för att man ska vilja gå ut. Tur att jag vann mitt PS3 och fick hem det igår. Så jag har iaf nåt att göra :) Jag växlar det lite med ett Sex and the city maraton.

Nu är det nya månad och jag känner mig taggad för jobbet. Förra månaden gick bra och det vore kul om den här gick ännu bättre. Ska jobba på ganska mycket nu fram tills det är en sista semestervecka. Och då är det kräftskiva hos mamma! Då ska det firas födelsedagar och bröllop. Ska bli kul!

Nej nu är det dags att göra lite lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0