Torsdag och ordning och reda

Yes idag hann jag städa lite hemma efter jobbet. Älskar när det är nystädat. Har ju två små liv här hemma som smutsar ner lite mer än vad jag hade önskat. Tur att dom är så söta så det inte gör nåt :)
Nu kände sig Baileys ensam på golvet också så han är tvungen att sitta i mitt knä när jag skriver. Smidigt..

Sitter och kollar på How I met you mother som vanligt. Shit va bra den serien är. Man kan ju inte tröttna på den. Fast just nu är det nyårsavsnittet i säsong 1 och det är inte bland dom bästa.

Funderar lite på det här med SSB. Sectret single behavior. Dom snackar omd det i sex and the city och jag tror det stämmer bra. Alla har nog sina "singelgrejjer" dom gör hemma som dom inte vill att någon ska se. Det är säkert många som inte ens vet vad dom gör. Jag vet inte :)

Bestämde ikväll att jag ska åka till mamma i strängnäs och hälsa på lördag-söndag. Ska bli kul. Hoppas verkligen det är fint väder då bara. Dom har en perfekt trädgård att ligga och sola i. Och eftersom den lilla färgen jag hade fått har typ regnat bort nu så behöver den bättras på lite igen.

Snart ska jag måla om min hall. Har jag bestämt mig för. Den är väldigt liten och grå. Tänkte måla den vit så det känns lite större och kanske sätta upp lite speglar. Har en färghandel i huset så jag ska se om jag kan få nåt bra pris på färg där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0