Bad!

Inte sommar och bad, det känns mer som höst och bad.
Har släckt ner i badrummet, tänt ljus och tar ett varmt bubbelbad. Sweet!

Imorse var det varmt och soligt i Enskede när jag gick till tbanan. Men när jag kom fram till häggvik var det moln och kallt. Och ännu kallare var det på hemvägen då tbanan helst plötsligt skulle tas ur trafik och jag fick vänta i 10!?! hela minuter på nästa.. Herregud vilken lång tid i kylan!

I helgen ska jag jobba igen. Känns som jag ska jobba varje dag i augusti med.. Varför har jag lagt schemat så för? Tur att man trivs på jobbet iaf :)

Va det är skönt att komma hem och veta att någon väntar på en. Eller två stycken tom. Nu ligger dom utanför badrummet och väntar på att jag ska gå upp och gosa med dom. Så söta lilla Baileys och Tequila. På nätterna när jag vaknar till brukar dom ligga på varsin sida om mig i sängen på rygg. Vi måste se ganska roliga ut när vi ligger där likadant alla tre :) Vem behöver en man brevid sig när man sover och hur ska han få plats?

Nu ska jag kolla på How I met your mother och lösa korsord.

bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0