En lördag i fjällnora

Idag åkte jag, Micke och Ida ut till pappa och Birgitta i fjällnora. Riktigt länge sen man var där. Var många barndomsminnen som kom upp.

Tog ett dopp i sjön där. Första doppet i år. Var faktiskt riktigt varmt men jag är ju alldeles för rädd för vatten och alla fiska som bor där för att kunna vara i och njuta ordentligt. Trivdes bättre på GC där det var klart vatten och man såg ner till botten :)

Efter badet fick vi massa grillad mat och goda tillbehör. Fick även sitta och titta på när odm andra tog en öl i solen. Det visade sig sen att jag tydligen inte kan äta grillad mat heller. Jävla magkatarrs helvete!! Har ju mått helt okej nu i några dar, men det är väl för att man har tänkt på vad man äter och gör. Så det får jag fortsätta med antar jag. Blir en ordentlig rensning av kroppen.

Nu sitter jag på soffan och kollar på fotboll. Tro det eller ej! Tyskland tog hem brons i detta VM. Inte vad jag hade hoppats på dock.
Men imorgon blir det spänannde att se vilka som vinner! Jag sa från börjar att jag skulle hejja på Spanien och det gjorde jag rätt i verkar det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0