Ledig dag och kvalitetstid med hem

Det blir tyvärr inte så mycket tid spenderat hemma dom dagar man jobbar. Brukar bli 12 timmarsdagar oftast. Stackars mina tåv små katter osm är alldeles själv om dagarna. Dom är så duktiga!

Idag började jag dagen med en god frukost bestående av stekta ägg och god macka. Sen tog jag tag i städningen som jag tänkt på ett tag nu. Dammsugaren åkte fram, MÅSTE köpa ny nu... Sen efter det skurade jag köket från golv till tak.. Eller, ja nästan..

Hade sen ett mindre krig med en jävligt stor insekt som tog sig in genom fönstret. Efter att jag skällt lite på mina två totalt värdelösa jagare jag har hemma så fick jag ta tag i det själv. Den insekten lever inte längre..

Nu sitter jag på soffan och funderar på vad jag ska göra med dagen. Är lite konstigt väder så jag kan inte lägga mig ute och sola. Jag ville ju kryssa i min tidning jag fick igår. Jag har världens snällaste mamma som överaskade mig med en prenumeration på Lätta Kryss :) Hon är snäll hon.
Jag har bara så svårt att få ro till att kryssa hemma om jag inte ligger i badet.

Å jag har mailat lite med min kusin ang tatuering nu! Han kommer till stockholm om en vecka och då ska vi höras av och bestämma något. Wohoo!! Jag ska få min skyddsängel på armen så jag aldrig mer behöver känna mig ensam :)
Har letat efter en bild han kan gå efter men hittar ingen som matchar den jag har i huvudet. Så vi får nog gå efter den. Kul ska det bli iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0