Inomhus en solig kväll

Nu är snart semestern i Varberg slut. Vet inte riktigt om det känns bra eller dåligt.
Första dagarna var lite koatiska men nu har jag jhunnit med allt och lite till så det känns bra.

Igår var planen att kolla på en fotbollsturnering nere vid kurtinen hela dagen och dricka lite öl. Såg verkligen fram emot det.
Men istället fick jag akut ont i magen och fick åka till akuten och ligga där ett par timmar. Inte lika roligt. Visade sig att jag har fått magkatarr. Så jag fick medicin iaf och det känns bättre så fort jag äter den.
Men jag tänkte inte låta det förstöra min kväll så efter sjukhuset åkte jag hem och tog en supersnabb dusch och slängde i mig lite mat. Bra att ta det lugnt när man har magkatarr..
Sen gick vi på lite fest hos en kompis till Elizabeth och sen vidare till Societén. Var riktigt kul där och kul att träffa alla gamla jobbarkompisar.

Idag vaknade jag upp sent och åkte hem till Elizabeth och Anders en snabbis och sa hej. Sen var det dags att åka hem och laga mat. Passade på att köpa lite snacks till ikväll med. Såg fram emot en lugn hemmakväll på soffan.
Men nu hade jag kunnat göra vad som helst för lite sällskap. Är hur rastlös som helst och har så mycket att skvallra med någon om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0