På väg till västkusten!

Sitter just nu på tåget till Varberg för en veckas semester. Känns riktigt bra! Har inte varit där på 8 månader så det är dags nu. Får låna en lägenhet av snälla Elizabeth också så jag slipper sova på en soffa i någons vardagsrum.

Igår var det 25årsdag för mig. Hade en riktigt bra dag också. Familjen + lite vänne rpå besök och åt massa tårta och andra bakverk. Fick finfina presenter. Framförallt min mammas ringar hon hade när hon och pappa var gifta. Ihopsatta till en. Så jäkla häftigt att ha dom! Sen orkar jag inte räkna upp alla andra fina presenter jag fick här :)

Känns lite overkligt att man inte ska till jobbet på några veckor. Var egentligen inte så less som man kanske borde vara för att uppskatta semestern ordentligt.

Nu blir det lite läsande och musik i lurarna. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0