Stockholm (och känslor)!!

Sådärja det var den veckan i Varberg. Känns ganska ledsamt att åka därifrån. Det är ju där alla vänner är.. :(

Sitter just nu på tåget som just nu lämnar Skövde. Vad mycke tankar som flyger genom ens huvud när man åker tåg!

Jag förstår inte riktigt varför jag alltid ska bli kär i kärleken så fort jag träffar någon. Som tur är när man har blivit lite äldre (!) så förstår man ju att det är kärleken man är kär i och inte personen i fråga som man inte ens känner. Hur som helst så är jag nog mest tacksam över att någon fick mig att känna känslor igen. Oavsett vem dom är för. Jag har alltid svårt att komma över den tröskeln efter att ett förhållande tagit slut. So now we can move on!!:)
Stockholm ska ju tydligen var hyfsat singeltätt :)

Jag har varit dålig på att fota under semestern. Jag som skulle vara så duktig och ta massa kort för att lägga upp här. Kanske beror på att det inte är så kul att fota med världens sämsta kamera osm bara tar suddiga bilder.
Vill också köpa en sån bra kamera som Linda har gjort! :)

Jag tror jag ska försöka sova lite. Går det inte så kommer det förmodligen ett inlägg till snart.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Att vara kär i kärleken är jobbigt, dock ett bra steg att inse det.

Har varit likadan, tog mig över 4 år att komma över mitt ex.

Mycket hårt arbete för att få ur honom i mitt huvud.

2010-07-07 @ 21:51:34
URL: http://nathaliestankar.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0