The heart of life

Godkväll alla läsare!

Idag har varit en braaa dag! Började dagen med den obligatoriska kaffemochan på centralen innan jobbet. Väl på jobbet slog jag inte en utan TVÅ säljare idag. Var verkligen inte rekord idag men det är sånna dagar som jag har en chans att få lite sälj. Kul kul.

Ikväll orkade vi inte laga nån mat så det blev pizza och godis till efterrätt. Och ett långt bad efter det.

Idag är det officiellt! Min namnskylt till dörren kom i brevlådan idag. Var tvungen att springa ner i trappen på en gång och kolla så mitt namn stog på tavlan också. Fan va bra det känns! Helt otroligt jätte tur har jag haft med allt sen jag kom på att jag ville flytta till stockholm. Life is good!

Nu måste jag sova. Man blir ju inte trött på kvällarna längre när det är så ljust ute. Hmm ja har man inte så mycke bekymmer så får man väl leta upp några.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0