En härlig dag!

Idag har varit en lång och härlig dag.
Den började med att jag vaknade halv 9 och hade sovit i 12 timmar så jag var ganska utvilad. Åkte till farsta och lunchade med mamma. Där köpte jag två par nya skor som jag var såå glad över och kom hem och upptäckte att jag hade fått ett par i en 37a och en 38a. Så jag åkte ner på stan och bråkade lite med dom på Scorett och fick till slut byta dom i en av butikerna där.

Jag har även hunnit med en långpromenad på stan och ända ut till waldermars udde på djurgården med Elin. Solen har varit framme hela dan och det har varit lite höstkallt. Jätteskönt! 
 
Efter det åkte jag ut på lilla essingen och käkade lite hemma hos Micke och Ida.
Och nu ligger jag i badet. Har hunnit med mycket..

Det är så skönt när man väl orkar göra en massa saker dom dagarna man har varit ledig. Vissa dagar ligger man ju bara hemma hela dagen och då känns det knappt som att man har varit ledig när man jobbar igen. Men imorgon kommer det kännas som att jag har varit borta i flera dar från jobbet.

Å btw jag har ju ett nytt favoritklipp på youtube som jag måste dela med mig av. Men jag hoppas att alla mina 1000 läsare redan har sett det och inte missat detta underbara klipp! Och jag hoppas att ni har sett orginalet som går på tv så ni fattar hur kul det är! För säkerhetsskull så får ni båda här.




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Dansken är rätt snygg och han har ju rätt. De dagarna vi minns är inte arbetsdagarna eller vardagen utan då man inte gör någonting på tex semester.

2010-10-12 @ 22:11:15
URL: http://nathaliestankar.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0