Ett riktigt inlägg

Det var länge sen jag skrev ett riktigt inlägg och inte bara skickade mms.

Den här helgen har det faktiskt hänt lite saker också.
Den började som världens tråkigaste helg. Jag var ledig och helt utan planer. Hade velat åka till Varberg och gått på inflyttningsfest hos Elizabeth men det hann jag inte med eftersom jag jobbade i fredags. 
Igår morse kände jag verkligen för att göra nåt kul men inte hade nån att umgås med. Blev så sjukt deppig och då blir jag tyvärr helt anti allt. Pratade med mamma i telefon som försökte muntra upp mig och komma med flera förslag på saker att göra men inget känns kul när man är själv. Vill ha mina vänner här ju och inte 60 mil härifrån!!
Blev iaf bjuden på fika hos Fredde och Sanna och sen på middag hos Micke och Ida. Tur att man har sina bröder! :)
Sen efter middagen skulle Micke och Ida iväg på fest till några kompisar i skärmarbrink som jag fick hänga med till. Det var sjukt roligt! Spelade WII Just dance och sen sjöng vi singstar och drack drinkar. Det är ju så sjukt tacksamt att ha sånna spel när man har fest. Det bryter isen ganska snabbt och för mig som inte kände någon var det bara att ta tag i sig själv och köra på. Man är inte så blyg efter att man dansat och sjungit mot någon.
Sen var det nära hem också så det var jätteskönt. 
 
Idag kommer mamma på besök under dagen. Tror vi ska ut och gå en promenad här i området. Sen kommer bröderna och Ida på middag ikväll och äter bakis-tacos. Ska bli gott!!

Pratade med pappa igår också och fick massa tips om Thailand. Känner mig sjukt taggad för den resan nu! Längtar! Ska åka till uppsala nåt och kolla på alla pappas bilder som han tog när han var där.

Så det blev en bra helg ändå och jag har min fina familj att tacka för det!


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, ja det gick snabbast så :)

2010-11-02 @ 00:11:59
URL: http://accordingtoelin.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Synd att jag inte var hemma för då skulle vi ha kunnat hittat på något.

2010-11-04 @ 17:30:22
URL: http://nathaliestankar.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0