J*vla skit

Har tappat mitt SL kort. IGEN!!! Helvete va arg jag blir på mig själv. Faaaaan!!! Och varför har jag inte registrerat det på SL?? Jag har inte direkt överflödigt med pengar eftersom jag ska på den där jävla resan. Är så sjukt trött på att spara pengar och ändå ökar fan inte kontot. Kan ju lika gärna skita i att åka om jag ska behöva snåla där nere. GAAAAAAAAAAAAHHH va trött jag är!!
Har äntligen ett hyfsat välbetalt jobb och lever ändå snålt varenda jävla månad.

Hade gjort mig klar för att gå och träna och hade verkligen tvingat mig till det för att jag inte alls var sugen.
Och när jag ska gå ut genom dörren så är kortet borta (700:-) Och det gjorde ju inte att man blev mer sugen på att träna. Fan känner mig så jävla misslyckad.

Har fått en sån sjuk huvudvärk också för att jag gråtit och varit arg. Ja man kan tydligen reagera såhär starkt för ett pendelkort. Handlar väl iof mer om pengarna men ändå.

Mjo jag var ju hos frisören idag med. Blev jättebra men känns helt meningslöst nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0