Aint no sunshine, then she´s gone (?!)

Älskar idol! Herregud va jag skrattade när gubben säng den låten. Katterna kolla på mig som om jag var dum i huvet här hemma.

Skulle laga lite mat när jag kom hem idag. Tänkte lyxa till det med köttbullar och snabbmakaroner. Så jag slog på två plattor på spisen och köttbullarna åkte ner i stekpannan.. Det konstiga var att vattnet aldirg började koka och jag tog tag i handtaget på kastrullen och släppte det lika fort igen. Vatten överallt. Jag hade visst satt på plattan där det inte stog något och som handtaget var över. Jävlar va jag brände mig i handen!

Är lite orolig för min mage nu igen. Börjar få ont varje dag igen och kan knappt äta. Är jättehungrig och kan ändå bara äta några tuggor. På jobbet är det bra när Elin jobbar och vi lunchar samtidigt för hon påminner mig om att äta mer :)

Såg precis en reklam på tv från Telenor där man kan tävla om 100 iphones. Men va ska man med 100 st till? För mig hade det räckt med en..

Kommentarer
Postat av: Elin

Tuur att vi ska jobba tillsammans på lördag då. Jag kan ringa och påminna dig de dagar vi inte är på samma ställe :)

2010-09-09 @ 20:51:23
URL: http://accordingtoelin.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hahah han var ju klockren :D

AJ aj var rädd om dig och ät människa :D

2010-09-09 @ 21:31:02
URL: http://nathaliestankar.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0