Bara jag


Idag har varit en riktig "hemmadag". Bara jag.

Har haft ett Sex and the city maraton sen klockan 12 som pågår fortfarande. Snart hela säsong 3 på en dag.

Ikväll ringde Perka från Varberg och snackade lite skit. Var riktigt trevligt att prata med honom. Det är så sällan man pratar med nån annan än dom närmaste. Fast det räcker bra för mig också.
Han hjälpte mig att rädda maten jag lagade som inte var god alls innan. Senap is the shit.

Igår var jag på inflyttningfest hos Ida i bromma. Var väldigt trevligt. Kvällen slutade i skrapan på söder med Kalle och hans kompisar. Av någon anledning så slutar alla lugna fester på krogen med Kalle. Inte bra inte bra :)

Funderar på om jag ska ta ett bad. Spela lite spel på telefonen under tiden kanske. Kan aldrig ta ett bad och bara vara. Måste hålla mig sysselsatt.

Gud vilken tråkig blogg jag har..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0