Från toppen till botten på en dag

Idag började dagen med att mamma överaska mig och köpte biljetter till Varberg åt mig till helgen. Gud va glad jag blev! Och världens snällaste Elin ska hjälpa mig med katterna när jag är där nere. 
Ska bli så himla kul och framförallt riktigt skönt. Nu när hösten har börjar dra igång så är man där i vardagen igen när inte speciellt händer och dagarna bara går..

Men sen övergick glädjen till ångest och huvudvärk. Fattar inte alls varför. Men det var ne riktigt tung dag på jobbet. Massa projekt att göra och det ramlade in 1000 case i mailen. Sen är jag ju så dum så jag gör allt själv som jag egentligen inte behöver göra. Men jag kan inte låta bli. Har egentligen mina egna projekt men jag kan inte få ro om jag ser massa annat som behöver göras.

Sen fick jag iaf sjukt ont i huvet på eftermiddagen och ögonen värkte så Johan skickade hem mig vid sex.
Fick i mig lite mat och lite grönsaker när jag kom hem så det känns lite bättre nu.

Imorgon måste jag packa och skulle behöva rösta också. Det blir inte lätt att hinna med allt.


Kommentarer
Postat av: Elin

Varberg baby!!!

Ha nu ett par underbara dagar på Västkusten och slappna av.

Jag och kissarna kommer ha det bra. Jobbet stoppar du ner i en pyttepytteliten ask och låser. Glöm bara inte att plocka fram nyckeln på onsdag morgon när det är dags igen :)

2010-09-18 @ 00:52:03
URL: http://accordingtoelin.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack så mycket gumman! Du är bäst :)

2010-09-18 @ 13:46:30
URL: http://emmainstockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0