Ingen rubrik

Sitter och kollar på sex and the city. Jag blir alltid hungrig när jag kollar på den serien. Dom äter ju hela tiden!

Idag har varit en bra dag. Varit ledig och hunnit med ganska mycket. Städat hemma och varit nere på stan med Elin. Sen har jag lagat en god middag hemma efter det.

Imorgon är det jobb igen och en ny månad. Skönt! Förra månaden var tung så det ska bli skönt att börja om men nya mål att uppnå. Känner mig faktiskt ganska taggad och vill göra bra ifrån mig nu.

Jag tror jag ska försöka sova snart. Har blivit dålig på att lägga mig i tid men nu är jag tillochmed lite trött. Wohoo!

Imorgon får det väldigt gärna regna så jag får ha mina gummistövlar. Innan jag köpte dom så regnade det ju varje dag och nu sen jag har dom så har det regnat en dag.. Typiskt..
Jag och Elin kommer va snyggast på pendeln med våra stövlar. Haha

Sov gott bloggen och alla 10.000 läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0