Nejdu..

Wohoo!! Inlägget som jag var så arg över igår låg visst kvar i utkorgen. Tufft!
Här kommer det.


Har visst svikit bloggen lite på sista tiden. Men för en gångsskull så har jag haft lite för mig att göra. Fattar inte hur dom där "storbloggarna" har tid att blogga så sjukt mycket som dom gör.

Var ledig måndag och tisdag och då hann jag med riktigt mycket.
Jag började måndagen med lunch och lite shopping i farsta. Sen på eftermiddagen åkte jag och tränade med Miranda. Var riktigt kul att åg på jympa! Tillbaka till skolan igen fast den här gången ansträngde man sig faktiskt också. Har haft en sjuk träningvärk precis överallt i två dagar nu.
Sen på kvällen blev det middag i gamla stan med Elin och hennes föräldrar.

Tisdagen ägnade jag först på soffan ett par timmar och kom knappt upp därifrån pga träningsvärken. Sen åkte jag ner på söder och käkade på Texas longhorn med Perka och några andra killar. Efter det gick vi på hockey i globen.. Vet inte vad jag ska säga om det. Helt sjukt var det iaf. Kändes som att av dom 13500 personerna som var där så tror jag ca 1000 pers var där för att kolla på matchen och resten för att slåss.
Känns bra när det stog poliser uppradade med hjälmar och batonger i högsta hugg lite överallt. När matchen sne var slut fick vi uppmaningar från polien att ingen fick lämna ishallen då det var för stort kaos där utanför.


Kommentarer
Postat av: elizabeth

Hahaha!! Fan vad roligt att du kallar globen för ishallen.

2010-10-02 @ 17:12:36
URL: http://settochhort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0