Söndag kväll

Har haft en mycket trevlig kväll här i Enskede med min soulsister Elin.
Vi bestämde oss lite hastigt när vi gick från jobbet att vi skulle laga tacos och muffins ikväll. Och mycket mat blev det..
Efter maten (och 3 muffins var) halvdog vi i soffan och kollade på film. Var länge sen vi hade tid att umgås som vänner och inte som jobbarkompisar så det var kul. Massa skratt :) Tack Elin!

Och tack till Elizabeth och Nathalie som har gett mig fina kommentarer på förra inlägget. Man behöver höra att det är helt okej att vara osocial ibland :)

Imorgon är en ledig dag och jag undrar vad den har att erbjuda. Är lite sugen på att ta en promenad på söder. Lära känna stället lite mer och hoppas på helt okej väder. Fast det är klart, regnar det så får jag ju ha mina fina stövlar igen..

Nu ska jag och mina två små vänner här hemma gå och lägga oss tror jag. Dom tjatar på mig och springer in mot sängen så fort jag rör mig på soffan, och ser sen väldigt besvikna ut när jag sitter kvar här.

Sovgott alla!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack själv fina du :)

2010-09-13 @ 17:30:31
URL: http://accordingtoelin.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Var så lite så, man måste ha lite lugn och ro för sig själv ibland.

2010-09-14 @ 11:30:29
URL: http://nathaliestankar.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0