Vaaarbeeerg!!

Sitter just nu på tåget mellan göteborg och varberg. Resan har gått bra och jag känner mig laddad för helgen.
Ikväll är det kräftskiva hos Anders kompis. Ingen aning om vem han är men det blir säkert trevligt. 

Mitt emot mig på tåget sitter en kvinna och pratar i telefon. Men hon råkade precis komma åt en knapp tror jag för helt plötsligt hörde hela vagnen en röst som sa "Mamma jag hör dig inte!! Har du på högtalaren???"
Och hon svarade bara mmm och la på. Sen skämdes hon ganska ordentligt.
Haha ROLIGT!


Igår förtidsröstade på centralen i stockholm. Jag frågade en tjej där hur det gick till och hon sa till mig att ta lite olika lappar och sen gå in i ett bås och lägga dom i kuverten. Sen gick jag och lämnade min röst till en surgubbe som satt och tog emot dom. Jag frågade honom vart jag skulle göra av dom andra lapparna som jag inte hade använt. Då blev han ännu grinigare för att jag hade "slösat" på dom så han sa till mig att ställa tillbaka alla där jag hade tagit dom. Eller hur?! Så jag ställde tillbaka alla fast i oordning för att jävlas med dom. Moahaha
Sånna små saker man kan göra i vardagen för att få det inte roligare.

Anyway.. Jag kom precis på att jag är på väg att avbryta mig själv hela tiden när jag skriver och komma in på nåt annat. Precis som jag gör när jag pratar.. Jävligt intressant.


Kommentarer
Postat av: elizabeth

jag är likadan när jag skriver. Fast det är så svårt. Man tänker och pratar mycket snabbare än man skriver.

2010-09-23 @ 16:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0