Upp & Ner

Nämen hej bloggen! Det var ett tag sen.

Satt och tänkte lite och kom på så mycket som jag ville skriva av mig om här men nu när jag väl sitter här så är det tomt.
Eller jo just ja! Ska ju bli faster till två tvillingar! Tack Fredde och Sanna! :) Fan va kul det ska bli. Oj va mycke saker dom ska få med döskalletryck av mig.

Allt har varit lite kämpigt det senaste men så när jag fick reda på det här så kändes allt lite lättare. Man inser att livet är så mycket mer än jobb. Och jag skulle verkligen behöva bli påmind om det lite oftare. Jag kan lätt glömma bort vad som är viktigt i livet och bra fokusera på det som är jobbigt och jag hatar det! Varför välja att tänka och grubbla på saker som får mig att må dåligt?

Idag när jag vaknade så hade jag migrän igen, som alla andra dagar när jag är ledig från jobbet.. Tog min medicin och käkade en ordentlig frukost. Hotellfrukort hade jag nästan velat kalla den. Kollade på Burlesque under tiden och efter det fick jag amssa energi! Städade snabbt hemma och sen stack jag ut och sprang. Hade tänkt jympa idag men jag kände att jag behövde rensa tankarna med lite frisk luft istället. Det gick jäkligt bra och jag testade lite nya vägar här runtomkring. Dock så hamnade jag halvägs till älvsjö och visste inte alls vart jag var. Men hem kom jag till slut iaf :)

Efter det var jag lite trött och skulle ta ett bad. Och som på beställning kom precis posten med både Lätta kryss och Hänt bild! Vilken lyx!

Ikväll blir det innebandy på tv hemma hos Fredde med lite öl till det. Ska använda min warbergströja för att komma i rätt stämning!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Livet är så mycket mer än jobb. Man jobbar för att kunna leva, inte leva för att jobba.

Finns dom som gör det men oftast sliter man ut sig då.



Du behöver lära sig att slappna av mer, koppla bort jobb när du är ledig, svårt jag vet.

2011-04-06 @ 01:47:35
URL: http://nathaliestankar.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0