Reason to spend some money. Jag skulle inte ens MÄRKA!!!

Wohoo det verkar som att coop precis här där jag bor har blivit postombud. Nu ska jag börja shoppa på nätet! Problemet innan har varit att jag behövt gå ändå bort till globen för att hämta paket.

Sitter och kollar på Mauro och Pluras kök. Det är riktigt bra faktiskt. Kul folk som är med som gäster. Idag är det Winnerbäck och Helena bla bla bla. Minns inte var hon heter i efternamn. Men hon är ganska pinsam iaf för hon börjar nog bli lite full.

Ska snart ta ett bad tror jag. Massa badskum och en skvallertidining som låg innanför dörren idag när jag kom hem. Spännande spännande.. Vad kan nu ha hänt i kändisvärlden? Ena veckan brukar odm skilja sig och andra veckan är dom kärare än nånsin och ska gifta om sig på nån exotisk ö.
Va det händer mycket i deras kärleksliv! Jaja inga mer kommentarer om det.

Blev så besviken idag. Var helt säker på att jag hade kvar lite av en marabou chokladkaka i min kyl men den var helt borta! Tror Micke åt upp den igår när han var här och hälsade på..

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha! Jag hör din röst i mitt huvud: JAG SKULLE INTE ENS MÄRKA OM DE DROG XXX FRÅN MITT KONTO!



Jag har också helt säker på att jag skulle ha choklad kvar, har Micke varit här med?

2011-02-02 @ 21:45:20
URL: http://accordingtoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0